Retourneren Online Aankoop
Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachting voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u dat na overleg uiterlijk binnen 14 dagen in goede staat, ongebruikt en ongewassen gefrankeerd terugsturen. Tevens vragen wij u een kopie van de bestelling, bestelnummer. Tevens uw banknummer en eventueel de reden van retour. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Wij schatten dat deze kosten maximaal €7,00 zullen bedragen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. 
De vracht buiten Nederland wordt niet gerestitueerd.

U betaald de retour om de goederen te retourneren en dit moet u ook zelf regelen. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze onze winkel bereiken. Zorg ervoor dat u de retourzending veilig verpakt om schade aan de producten of dozen te voorkomen. Wij adviseren het retourpakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder. Of bewaar track & trace.

Bij fabricagefout, wat natuurlijk altijd kan voorkomen, vergoeden wij de verzendkosten na ontvangst en beoordeling.

Uitzondering: Om reden van gezondheidsbescherming en hygiëne wordt ondergoed en zwemkleding niet geschikt geacht om te worden teruggezonden. Fabricagefout uitgezonderd.

Moois en Meer behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, indien het artikel niet in oorspronkelijke staat wordt ontvangen. In dit geval zal Moois en Meer altijd contact opnemen met de klant.

Wij zijn een klein duurzaam bedrijf, geen grote keten. Wij werken bewust samen met bijzondere labels. Onze inkoop is nooit heel groot om zo de klant iets anders te bieden dan de fast-fashion. Daar zijn wij zuinig en trots op. Wij waarderen het dan ook wanneer je je retour spoedig retour zendt, zodat een artikel niet lang uit onze voorraad is.

Ook verzoeken wij je aankoop netjes retour te sturen. Je mag natuurlijk altijd je aankoop bekijken, mits je dit netjes doet. Bedenk hierbij dat u ook zelf verwacht een aankoop netjes te ontvangen, dat is dan ook zo andersom. Het product mag niet beschadigd zijn, sporen van gebruik hebben. Labels en tags horen nog op originele wijze aan het kledingstuk bevestigd te zijn, met originele onbeschadigde verpakking. Anders is het niet mogelijk om een terugbetaling te krijgen.

*stuur dus schoenen niet zo in een onverpakte doos retour. De schoenendoos hoort bij de verpakking zoals hierboven beschreven.

 

Retourneren aankoop in echte winkel:

Als u een product koopt in onze echte winkel, dan heeft u geen wettelijke bedenktijd. Wel bieden wij een retour of ruilmogelijkheid aan voor ongebruikte en onbeschadigde producten binnen 7 dagen na aankoop, met uitzondering van Sale-producten. Bewaar uw aankoopbon. De label en tags horen nog op de originele wijze aan het kledingstuk bevestigd te zijn.

Dit is een extra service. U ontvangt een tegoedbon tenzij anders vooraf afgesproken. Ook moet u voldoen aan de voorwaarden, zoals bij een online aankoop. 

Ook hier geldt: Bij fabricagefout, wat natuurlijk altijd kan voorkomen, vergoeden wij de verzendkosten.

Uitzondering: Om reden van gezondheidsbescherming en hygiëne wordt ondergoed niet geschikt geacht om te worden teruggezonden. Fabricagefout uitgezonderd.

 

Voor retourneren neemt u altijd eerst contact op met Moois en Meer via info@mooisenmeer.nl 

Wij zijn blij met onze klanten en zullen bij klachten ook altijd proberen een goede oplossing te vinden.

 

 

Terugbetaling:

In geval van een herroeping ontvangt u de waarde van het gekochte product, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na beoordeling terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

 

Returns Policy

If you are not completely satisfied with your product, simply return the unused product(s) in its original unbroken packaging with hangtags within 14 days of receipt for a refund.

When we receive the product, we will refund the value of the purchased product, but not the original freight.

Customs clearance costs are also your responsibility.

All products must be returned in their original packaging or with labels.  Otherwise it will not be possible to obtain a refund.

You must pay for the freight to return the goods and this must also be arranged by yourself. The goods are your responsibility until they reach our store. Please ensure you pack the return safely to prevent any damage to the products or boxes.

Please note that when you return a product it is very important to state the order number as well as your name and address. Without these details we will not be able to process your refund. 

We are a small sustainable company, not a large chain. We work with special labels. Our purchasing is never very large in order to offer the customer something other than fast fashion. We are proud of that. We therefore appreciate it when your return shipment as soon to be returned, so that an item is not long out of our stock.

We also ask you to return your purchase properly. Of course you can always view your purchase, provided you do this properly. Remember that you also expect to receive a purchase neatly, that is also the other way around.

If you have any questions, please do not hesitate.

 

Retouradres:

Moois & Meer

Langeviele 66

4331 LW Middelburg

Nederland

 

 

© 2013 - 2024 Moois en Meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel